Buku terbesar mengenai alam terbentang luas di hadapan mata kita... dan ia tertulis dalam bahasa matematik - Galileo

Sunday, July 31, 2011

ORENTASI ANGGOTA BARU PISPA POLIKU


Link3o Julai 2011- (sabtu) satu program orentasi anggota baru PISPA Poliku telah di adakan disekitar kawasan Politeknik Kuching Sarawak



Aktiviti telah diadakan dari jam 6 pagi hingga jam 6 petang. Program telah dikendalikan oleh pelajar2 senior PISPA dengan kerjasama jurulatih JPAM cawangan Kuching. Walaupun terdapat kekangan masa dikalangan Jurulatih, tetapi program tetap dapat dijalankan dengan jayanya.






Program ini merupakan program yang julung kali diadakan di Politeknik Kuching, terdapat pelbagai kelamahan yang perlu ditambah baik pada masa akan datang seperti penyusuna aktiviti, makanan, masa dan sebagainya.







Antara aktiviti yang telah dijalankan adalah PT pagi dan PT petang, sukanneka, decending menggunakan tali sabut dan decending menggunakan kaedah mekenik.



Terima kasih buat semua AJK senior yang terlibat.Tanpa anda semua program nie, x mungkin dapat dijalankan dengan lancar....Tahniah buat semua anggota baru PISPA yang telah berjaya menepuh program orentasi dengan jayanya. Walaupun semua anggota begitu penat dan keletihan, tatapi semangat yang kental terus membara hingga ke akhir program. sekali lagi syabas dan tahniah. Program seterusnya akan menanti dengan sesuatu yang lebih mendebarkan....tunggu.



No comments: