Buku terbesar mengenai alam terbentang luas di hadapan mata kita... dan ia tertulis dalam bahasa matematik - Galileo

Sunday, July 24, 2011

Kreterium Berbasikal Poliku




Hari nie satu hari aku kepenatan untuk Program Kreterium Berbasikan Poliku di bulatan Masja, Kuching. Nasible bdk2 PISPA nie boleh diharap.Klu tak pengsan aku dgn Hushila nak berkejar kesana- sini.




Pengalaman paling tak dapat dilupakan tgk org jatuh basikal. Berpusing2 menakutkan gile. Tapi dia ok je, cedera ringan. Tapi ada sorg mamat nie drp Pontianak, Indonesia teru gak jatuh.Tapi aku tak pasti samada bahu dia patah atau beralih. JPAM pi hantar hospital.


Sekali lagi terima kasih pada budak2 PISPA sem 1 dan senior yang terus berkhidmat walaupun dalam keadaan panas terik. Nielah student yang aku harapkan.....sebagai balasan aku akan rancang perkhemahan dan aktiviti paling best sem nie...Insyaallah.

No comments: